Formohet Qeveria e re komunale

Më 8 janar 2010, është konstituuar Kuvendi Komunal i Kamenicës, me që rast kanë dhënë betimin 27 anëtarët e KK, është zgjedhur kryesuesi dhe është marrë vendim për shtimin e numrit të drejtorive nga 6 sa kanë qenë në mandatin e kaluar në 11 drejtori. Ky njëherit është edhe numri më i madh i drejtorive që kjo komunë ka pasur ndonjëherë, pasi që deri më 2008 numri i drejtorive në komunë ka qenë 9.

Në bazë të Ligjit për Vetëqeverisje Lokale, i takon kryetarit të komunës që të emëroj drejtorët. Drejtoritë do të ndahen në mes të partive të koalicionit LDK-AAK dhe LDD.

Më poshtë mund të shikoni organogramin e ri të Komunës së Kamenicës.

Lini një Përgjigje

Këtë e pëlqejnë %d blogues: