Mbiemrat më të përhapur në Komunën e Kamenicës

Në prag të çdo palë zgjedhjeve lokale, Komisioni Qendror Zgjedhor (KQZ) publikon listën e votuese. Në atë listë janë të paraqitur emrat, mbiemrat, ditëlindja dhe qendra e regjistrimit për çdo votues. Në këtë listë mund të gjenden së paku 343 mbiemra, duke llogaritur vetëm mbiemrat e komunitetit shqiptar. Mbiemri i cili më së shpeshti paraqitet në listat e votimit dhe si rrjedhojë është më i përhapuri në Komunën e Kamenicës është mbiemri Morina, me 1508 votues; pas tij vinë Kastrati me 1460, Dermaku me 1098, Maliqi me 1036, Kryeziu me 939, etj. Jo të gjithë personat me mbiemër të njëjtë janë edhe në lidhje gjaku.

Më poshtë është një grafikon me 40 mbiemrat më të përhapur në Kamenicë:

(Kliko në grafikon për të parë postimin në madhësi të plotë)

Lini një Përgjigje

Këtë e pëlqejnë %d blogues: